terapeuta, diagnosta rozwoju dzieci i młodzieży, pedagog, pedagog specjalny, oligofrenopedagog
Absolwentka UMCS w Lublinie na kierunku Pedagogika Specjalna; specjalność: Oligofrenopedagogika i Pedagogika Wczesnoszkolna
absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie na kierunku Pedagogika Specjalna; specjalność: Terapia Pedagogiczna z Rewalidacją Indywidualną
Posiada uprawnienia do wykorzystywania testu Karty Oceny Rozwoju Psychomotorycznego KORP do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do końca 9 roku życia.
Posiada również uprawnienia do wykorzystywania narzędzia Karty Oceny Zachowania i Emocji KOZE do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do 16 roku życia.
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi z wielorakimi niepełnosprawnościami, z mózgowym porażeniem dziecięcym i innymi zaburzeniami neurologicznymi, opóźnieniem rozwoju psychoruchowego, zespołem Downa oraz innymi zespołami genetycznymi, niepełnosprawnością intelektualną, agenezją ciała modzelowatego, specyficznymi trudnościami w uczeniu się oraz autyzmem.
JEJ OBSZAR PARCY TERAPEUTYCZNEJ OBEJMUJE:
- Usprawnianie rozwoju intelektualnego
- Wspomaganie rozwoju motoryki małej oraz sprawności grafomotorycznej
- Stymulowanie i usprawnianie rozwoju funkcji psychomotorycznych,
- Wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach ucznia,
- Eliminowanie niepowodzeń szkolnych oraz ich emocjonalnych i społecznych konsekwencji.
- Usprawnianie całościowego rozwoju dziecka